URODZINY / HAUL / mini LOOKBOOK

Witajcie kochani.

Dzisiejszy dzień uświadamia,  że został mi ostatni rok dzieciństwa.
Być może Was zaskoczę, ale nie napiszę, że czuję się z tego powodu fantastycznie.
Troszkę mnie ten fakt przeraża. Chyba nie jestem gotowa na to, by wkroczyć w dorosły świat.
Całe szczęście, że mam jeszcze jeden pełen rok.

Dziś przychodzę do Was z nowością na moim blogu.
Tego typu zdjęć jeszcze nie było, aczkolwiek mam nadzieję, że się spodobają.
No i jak widzicie ... Tak, wreszcie pokazałam siebie!
17 .. Trzeba coś zmienić.

Tak więc bez zbędnego pisania serdecznie zapraszam na parę zdjęć, oraz urodzinowy haul zakupowy.

Spodenki - Cropp
Koszulka - New Yoker
Buty - Adidas ZX FLUX J 









Adidas ZX FLUX J 






Unikalna torba ekonomiczna wykonana przez studentów.










Dajcie znać jak czujecie się, gdy zmienia się Wam cyfra w wieku! 

Do usłyszenia! Pozdrawiam, pstryczek.

Komentarze

  1. Ciekawie zaprezentowane rzeczy i wszystkiego najlepszego! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie obawiaj się, jak skończysz 18 lat to w sumie nic się tak nie zmieni ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale masz piękną figurę zazdroszczę bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach dziękuję, ale na prawdę nie ma czego zazdrościć. Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  4. Bardzo podobają mi się buty :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna figura, laska jak się patrzy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny i przyjemny post ;p

    zapraszam do siebie ;) http://kerolweber.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Kiedy miałam 17 urodziny miałam podobne obawy do ciebie, jednak każdy to przechodzi i mogę ci śmiało powiedzieć, że kiedy kończysz 18 lat tak naprawdę nic się nie zmienia... aż do 20 roku życia kiedy idziesz na studia haha.
    Pozdrawiam,
    Alexandra Drążek
    aldrazek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To już za rogiem .. haha. Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  8. Bardzo ładne zdjęcia i wszystkiego najlepszego :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkiego najlepszego kochana, no i masz przepiękną figurę! :O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach, dziękuję bardzo! Pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  10. Wszystkiego najlepszego
    Obserwujemy?
    https://paolciapolcia16.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Zobaczysz jak po urodzinach 18 będzie mijał czas. Oj oj! :)
    Femme to mój zapach! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie było pocieszenie! Haha.
      Femme jest świetny, masz rację! Pozdrawiam

      Usuń
  12. Ale jesteś szczuplutka ;) Tuszy do rzęs od Avon nie lubię ;) A taka wielka szczota u mnie z pewnością by się nie sprawdziła ;) Za to perfumy Femme bardzo lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie używałam jej jeszcze, aczkolwiek z pewnością zrobię recenzję o tej maskarze.
      Perfum jest świetny, potwierdzam. Pozdrawiam.

      Usuń
  13. Fajne rzeczy :). Co do urodzin, to jakoś nie czuję się inaczej niż zwykle. Może jest inny z tego względu, że zazwyczaj jest on przyjemniejszy niż zazwyczaj, ale tak to nie odczuwam jakiejś wielkiej różnicy. Ot, kolejna cyferka do przodu. Pozdrawiam! /Klaudia
    NASZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkiego co najlepsze :) Mam nadzieje, że niedługo dodasz recenzję tuszu :)
    https://mental-giant.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. Recenzja pojawi się niebawem! Pozdrawiam.

      Usuń
  15. Piękna, klasyczna i ponadczasowa stylizacja! Ale masz długie nogi!! Koniecznie zajrzyj do nas: www.pinkypromisegang.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stylizacja zwyczajna i bardzo wygoda. Dziękuję i pozdrawiam.

      Usuń
  16. Świetne prezenty, wszystkiego najlepszego!
    Ja na razie niezbyt się tym przejmuję 😂

    OdpowiedzUsuń
  17. super zdjęcia! podobają mi się okulary;)

    http://sandziv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, okularki kupione w Eko ... Kto by się spodziewał. Haha, pozdrawiam.

      Usuń
  18. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  19. 100 lat!I też cieszę się obecnie ostatnim rokiem dzieciństwa,jak ten czas szybko płynie.Bardzo ładne zdjecia,obserwuje.:)

    chemiczna-pilotka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, pozdrawiam serdeczne!

      Usuń
  20. Wszystkiego najlepszego! Ja w marcu będę już pełnoletnia i powiem szczerze, że jakoś nie mam obaw :) Wydaje mi się, że nic się nie zmieni :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To najważniejsze! Dziękuję bardzo, pozdrawiam.

      Usuń
  21. Spodenki bardzo mi się podobają, ale to torba z zabawnym tekstem skradła moje serce. Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihi, moje również! Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  22. Ja też nie byłam ani trochę gotowa na dorosłość, ale w sumie po 18 niewiele się zmieniło i dało się przyzwyczaić :D
    Lekko spóźnione sto lat!

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie u mnie również nic się nie zmieni, jednak mimo wszystko mam małe obawy.
      Dziękuję, pozdrawiam!

      Usuń
  23. Śliczne zdjęcia, ja dopiero za 3 lata bede pełnoletnia ^-^
    Wszystkiego najlepszego!
    Pozdrawiam
    Under-my-controll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach, zazdroszczę Ci tego!
      Dziękuję i pozdrawiam.

      Usuń
  24. Spóźnione, ale jest - wszystkiego najlepszego! :)
    Bardzo podobają mi się te spodenki, ciekawe czy je jeszcze gdzieś znajdę :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, źe jeszcze będą!
      Dziękuję i pozdrawiam!

      Usuń
  25. Sam bym chętnie wrócił do 17 lat ;) chociaż takie zakupy zdecydowanie poprawiają nastrój nawet jak czas mija szybciej niż byśmy chcieli :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zakupy są świetne chyba w kaźdym wieku hihi. Pozdrawiam!

      Usuń
  26. Na początku każdy czeka na 18, a potem każdy chce wrócić do 17 :D :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie jestem wyjątkiem, bo czuję się staro w wieku 17 i nie chcę 18, haha.
      Pozdrawiam.

      Usuń
  27. Okulary są świetne.
    Wiesz jak się czuje w urodziny? Hmmm ciężko to opisać. Cieszę się, z życzeń i życzliwości znajomych i rodziny ale ja już mam trochę więcej lat niż Ty, niebezpiecznie zbliżam się do 3.0 także jestem już nieco bliżej końca 😉😍

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aj tam. Teraz w dzisiejszych czasach nie ma takiego wyznacznika końca :/
      Pozdrawiam i dziękuję!

      Usuń
  28. Wszystkiego najlepszego! Jak ja bym chciała mieć znów 17 lat.. Zdjęcia w świetnej jakości, a Twoja figura jest fantastyczna ;)

    www.MamaMagda.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakość nie taka, jaką bym chciała, aczkolwiek niebawem zmieni się na lepszą. Dziękuję i pozdrawiam.

      Usuń
  29. Wszystkiego najlepszego! :) Ja też już niedługo wkroczę w dorosłość i również się boję, no ale cóż to niezmienna część życia. Buty posiadam i polecam z całego serca są bardzo wygodne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj zdecydowanie są wygodne i godne polecenia. Dziękuję i pozdrawiam.

      Usuń
  30. Ja w tym roku kończę 19 lat i to nie prawda, że po osiemnastce wszytko się zmienia, przestaje być się dzieckiem, itp. Prawie wszystko pozostaje na swoim miejscu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To najważniejsze! Dziękuję bardzo, pozdrawiam.

      Usuń
  31. Masz piekna figurę! Jestes taka chudziutka :) super wygladasz w tym bialym crop topie ze spodenkami. Wszystkiego najlepszego! Ja juz mam 18nastke od kwietnia i jestem mega przerażona :( Buziaki kochana!

    Caiawichowska

    PinkyPromiseGang 👈🏻oddaje obserwacje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach, dziękuję Ci bardzo! Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  32. Świetna figura, bardzo fajna stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stylizacja taka zwyczajna, wygodna. Dziękuję, pozdrawiam!

      Usuń
  33. Ja uwielbiam urodziny, w końcu są prezenty haha i staję się trochę starsza ;) Twoje prezenty bardzo fajne, stylizacja i zdjęcia również! świetne buty :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Wszystkiego najlepszego ! :) Super zdjęcia i fajne rzeczy , świetna jest ta torba !

    moszovska-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się także wszystko podoba. Cieszę się!
      Dziękuję bardzo, pozdrawiam.

      Usuń
  35. bardzo ładne zdjęcia! wszystkiego najlepszego <3

    OdpowiedzUsuń
  36. Sympatyczne zdjęcia. ☺ Wykorzystaj ten rok co Ci został. Jesteś bardzo szczuplutka, zazdroszczę. Ps: Podoba mi się torba z napisem o górach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zamierzam go wykorzystać do granic możliwości.
      Bardzo dziękuję, pozdrawiam!

      Usuń
  37. Ślicznie wyglądasz! Bardzo ładne zdjęcia :)
    Wszystkiego najlepszego ♥
    Perfumy z Avon są cudowne,sama ich używam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  38. Ootd śliczny ale dodała bym coś jeszcze na wierzch i jakąś biżuterię <3
    aleksandralucystein.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To moja codzienna stylizacja. Nie kombinuję, ale dzięki!
      Pozdrawiam.

      Usuń
  39. Mnie zostało kilka miesięcy dzieciństwa, potem będzie już tylko dorosłe życie, no chyba, że jakoś inaczej będziemy na to patrzeć! 18 nie oznacza końca, a początek czegoś lepszego! Życzę Ci powodzenia i dużo zabawy!

    Pozdrawiam cieplutko
    amlodzinska.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wykorzystajmy ten czas jak najlepiej! Nigdy nie wiemy co czeka za rogiem .. :(
      Dziękuję Ci bardzo, pozdrawiam.

      Usuń
  40. fajnie że się pokazałaś:)
    Ładna stylówka,taka ładna z Ciebie dziewczyna❤

    OdpowiedzUsuń
  41. Też mam ten perfum. Fajny post :)
    s-busz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Ta torba to sztosik!
    Pozdrawiam,
    xpunkrockgirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Zazdroszczę figury, śliczne zdjęcia ! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma czego zazdrościć, uwierz! Dziękuję bardzo, pozdrawiam.

      Usuń
  44. Masz śliczną figurę :D Ja też mam 17 lat :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! O, to również wykorzystaj ten czas najlepiej jak się da.
      Pozdrawiam.

      Usuń
  45. Jaka jesteś jeszcze młodziutka, mi idzie już 27 rok i jest mi ciężko uwierzyć, że bliżej mi do 30 niż 20;) śliczna:)

    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo, pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  46. 18stka to nie jest typowe wejście w dorosłość, wiem to z autopsji. Nic sie nie zmieni, prócz możliwości zakupów alkoholu czy wyrobów tytoniowych, ewentualnie możliwość podjęcia pracy. Nie masz sie czym przejmować, nie jest źle ;)
    Bardzo ładne zdjęcia ;)

    Zapraszam do siebie na nowo powstałego bloga:
    porannepogaduszki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, aczkolwiek 18stka to granica dorosłości. Ach, dziękuję bardzo!
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  47. Zdjęcia fantastyczne, a co do dorosłości to naciesz się tym rokiem. Ale jak ze mną było to przyzwyczaiłem się i powiem trochę tęsknie za szkołą ale nie za bardzo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zamierzam wykorzystać ten rok do granic możliwości. Ja pewnie również się do tego przyzwyczaję, no ale cóż. To już nie będzie to samo ... Nigdy :(
      Dziękuję bardzo, pozdrawiam!

      Usuń
  48. Świetne zdjęcia tak jak i spodenki^^

    OdpowiedzUsuń
  49. Fajna stylizacja i super okulary ! :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Też jestem coraz bliżej dorosłości, ale wydaję mi się, że sama liczba nic nie zmieni. Odpowiedzialność, dorosłe życie przyjdzie z czasem ;)
    Pozdrawiam, paniKa
    mój bog-klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda, cieszmy się póki mamy czas!
      Pozdrawiam.

      Usuń
  51. Śliczne zdjęcia!!
    Pozdrawiam!
    https://bookawayoflife16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. Świetny post! Wszystkiego najlepszego ♥ Powodzenia w dalszym blogowaniu :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyda się, bardzo dziękuję. Pozdrawiam!

      Usuń
  53. świetny post! wszystkiego najlepszego <3

    OdpowiedzUsuń
  54. Świetnie wyglądasz! :)
    Zapraszam do mnie:
    BLOG

    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  55. Bardzo fajny post :) Mnie też przerażał fakt, że wkraczam w dorosłość, bardzo tego nie chciałam. T
    jvstvnamaria

    OdpowiedzUsuń
  56. Świetny haul i śliczne zdjęcia! :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie.
    MÓJ BLOG FANPAGE

    OdpowiedzUsuń
  57. Super zdjęcia i wszystkiego najlepszego!
    Pozdrawiam, artoflife :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Inspiracja do kreatywnych zdjęć.

Zachód słońca - wzbogacony cytatem

Inspiracje - walka z leniem!