Wakacyjna energia!




Witajcie kochani! 

Wakacje tętnią życiem, większość z Was wypoczywa w pięknych zakątkach świata, a ja postanowiłam przypomnieć sobie te wspaniałe chwile sprzed roku.

 Wakacje 2016 spędziłam na jednej z piękniejszych wysp Grecji - Zakynthos.
Zarówno to miejsce jak i same wakacje stały się dla mnie bardzo wyjątkowe, ponieważ właśnie rok temu spędziłam je po raz pierwszy za granicą.

Myślę, że zdjęcia, które Wam dziś przedstawię wystarczą, abyście poczuli klimat tego miejsca. 
Serdecznie zapraszam :) 






























W tym roku wakacje spędzam w Polsce, która jest równie piękna. (Oczekujcie następnego wpisu właśnie o tegorocznych wakacjach :-) )
Góry, morze i piękna pogoda ... Czego chcieć więcej?

A wy gdzie spędzacie tegoroczne wakacje? A może również w poprzednich latach odbyliście niezapomnianą przygodę?

Wszystkie zdjęcia z dzisiejszego wpisu są mojego autorstwa. 

Komentarze

  1. W tym roku mój kolega był na tej wyspie i jak widziałam fotorelacje na snapie to aż mnie zżerało z zazdrości, przepiękna wyspa, zazdroszczę wyjazdu ! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie miejsce godne polecenia. Pozdrawiam!

      Usuń
  2. Ja w tym roku całkowicie nie mam czasu na urlop i odpoczynek :) Wszystko przelozone :)
    Milo popatrzec na fajne zdjecia tym bardziej, ze lato w tym roku jest kaprysne :)
    Pozdrawiam,
    e-mally.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przed nami jeszcze mnóstwo czasu na zwiedzanie. Nic straconego!
      Dziękuję i pozdrawiam.

      Usuń
  3. Przepiękne miejsce ;) warto się tam wybrać , dobrze zrobione zdjęcia , dobrze obrazują to ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mimo wszystko to jednak oko jest najlepszym aparatem.
      Pozdrawiam.

      Usuń
  4. Grecja jest chyba najpiękniejsza ze wszystkich miejsc w jakich byłam, ma swój pewien klimat i te białe cudne domki <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W zasadzie każde miejsce na Ziemi ma swój klimat, ale masz rację. Grecja jest przepiękna!
      Pozdrawiam.

      Usuń
  5. Zdjęcia to idealny pomysł na przywołanie wspomnień. Ja będąc na wakacjach robię ich mnóstwo !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To wspaniale. Najlepsze momenty z życia zatrzymane na lata!
      Pozdrawiam.

      Usuń
  6. Byłam dwa lata temu na Zakynthos, przepiękna wyspa, zatoka wraku jest po prostu cudowna! To jedno z najładniejszych miejsc na Ziemi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację. Widok niezapomniany!
      Pozdrawiam.

      Usuń
  7. Ojejku, jak zazdroszczę, o podróży do Grecji marzę od zawsze, ale niestety finanse mi na to nie pozwalają :(
    Pozdrawiam :*
    Lina Nastya
    http://lina-nastya.blogspot.com/2017/07/10-medali-dla-mojego-zespou-mistrzostwa.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak nie teraz, to innym razem. Życzę Ci tego wyjazdu z całego serca!
      Pozdrawiam.

      Usuń
  8. Ja w tym roku w Polsce i Czechach,piękny kraj!
    Grecja jest cudowna❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również aktualnie wypoczywam w naszych Polskich górach.
      Pozdrawiam.

      Usuń
  9. Ale mega zazdroszcze *.* Cudne zdjęcia! ♥
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna wyspa, cudowne wakacje. Bardzo ładne zdjęcia. Ja w tym roku wakacje spędziłam nad morzem, ale na przyszły rok mam w planie Chorwacje lub inny kraj.
    Www.darjikas.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się. Grecja jest pięknym krajem, lecz dookoła jest wiele równie ładnych miejsc. Ja w tym roku nasze Polskie góry, a za rok również wakacje za granicą.
      Dziękuję i pozdrawiam.

      Usuń
  11. Przepiękne zdjęcia, wspaniała przygoda! Grecja zdecydowanie jest na mojej liście miejsc do zwiedzenia. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się. Warto ją zwiedzić.
      Dziękuję i pozdrawiam.

      Usuń
  12. Zdjęcia cieszą oko ♥ Cudowny post :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne zdjecia! Też byłam w Grecji, troszkę dawno, ale z chęcią bym tak wróciła ♥
    jvstvnamaria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj ja zdecydowanie też.
      Dziękuję i pozdrawiam.

      Usuń
  14. Śliczne zdjęcia, jak tylko widzę te zdjęcia z samolotu to aż się przerażam lotem gdzie kolwiek bo nigdy nie latałem. Fajnie spędziłaś wakacje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te zdjęcia dokumentują mój pierwszy lot. Strach ma wielkie oczy, a wystarczy się przełamać.
      Dziękuję bardzo i pozdrawiam!

      Usuń
  15. Ale cudowne widoki!!! Aj chętnie sama bym gdzieś wyjechała, daleko stąd... :)
    Pozdrawiam, Tak Po Prostu BLOG :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic do stracenia!
      Dziękuję i pozdrawiam.

      Usuń
  16. Niesamowite zdjęcia, zazdroszczę takich widoków! Ja w tym roku chyba do Grecji:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i życzę Ci udanego wypoczynku i niezapomnianych przeżyć!
      Pozdrawiam.

      Usuń
  17. Świetne zdjęcia. Udanych wakacji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i wzajemnie.
      Pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  18. Super zdjęcia!
    Mam nadzieję że świetnie są bawiłaś!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetnie to za mało powiedziane. Było fantastycznie!
      Dziękuję i pozdrawiam.

      Usuń
  19. To ja czekam na wpis z tych wakacji w Polsce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aktualnie robię zdjęcia. Post pojawi się niebawem.
      Pozdrawiam!

      Usuń
  20. Przepiękne zdjęcia ♥ Cudowne wakacje musiały być :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczne zdjęcia i przede wszystkim widoki, ja w tym roku siedzę w domku i odwiedzam polskie miasta :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polska równie ładna. Często nie mamy pojęcia ile wartych zwiedzenia miast jest wokół nas. Super!
      Dziękuję i pozdrawiam.

      Usuń
  22. O jejku jakie piękne widoki, nie mogę się napatrzec :)
    Sama bym z chęcią wybrała się w te cudowne miejsce.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  23. moja przyjaciółka w czerwcu była na Zakynthos :) ja już pojutrze odwiedzę Grecję, tyle tylko że Peloponez :)
    https://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja byłam tylko na Zakynthos. Niestety nie udało mi się zwiedzić reszty Grecji :( Pozdrawiam.

      Usuń
  24. Bardzo ładne zdjęcia i widoki. :)

    OdpowiedzUsuń
  25. ale piekne widoki, super zdjecia!

    Hejka! Będzie mi bardzo miło, jeżeli wpadniesz na mojego bloga i zostawisz po sobie ślad w postaci obserwacji oraz komentarza. ☺ normalbutdidnot.blogspot.com (click)

    OdpowiedzUsuń
  26. Marzy mi się Grecja! Tam musi być cudownie i te widoki!!!
    Piękne zdjęcia <3
    http://clauditta-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest przepięknie. Widoki nie zapomniane, pozdrawiam.

      Usuń
  27. Piękne zdjęcia. Widać, ze pogoda dopisała.

    OdpowiedzUsuń
  28. Byłam w Grecji 2 razy, ale na Zakhyntos nigdy - bardzo marzy mi sie tam pojechac! Super fotki ;) a tegoroczne wakacje spedzilam w Tunezjo a teraz jestem w San Francisco ;) udanych wakacji w Polsce :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazdroszczę Ci z całego serca! Wzajemnie, pozdrawiam.

      Usuń
  29. Byłam na Zakynthos. Dzięki Tobie wspomnienia wróciły :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Widoki przepiękne!
    Ja jeszcze nigdy nie spędzałam wakacji za granicą. Samolot to też dla mnie nowość:)ja z kolei marzę o wycieczce do Francji, Ale Grecją też nie pogardzę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Francja również jest wspaniała. Zwiedziłam ją parę lat temu. Życzę Ci wielu podróży w życiu! Pozdrawiam.

      Usuń
  31. Ale mega zdjęcia! Najbardziej zakochałam się w tych zdjęciach nieba z samolotu! :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja byłam w Grecji na obozie 2 lata temu i totalnie oczarowała mnie wyspa Skiathos <3

    MÓJ BLOG
    U mnie na kanale nowy filmik - GRWM KLIIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie widziałam, ale wszystko przede mną!
      Pozdrawiam.

      Usuń
  33. your post very good and very nice .This my own site http://www.pixxelznet.com/ I am provide these types services #SEO #PPC #SMO Web Design and Web Development you want any services contact us.

    OdpowiedzUsuń
  34. Piękne zdjęcia <3
    agnesssja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Genialne zdjęcia i przepiękne miejsce, idealne na odpoczynek!!! ♥
    Zapraszam do mnie https://cakemonika.blogspot.com/ https://www.instagram.com/cakemonika/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Zdjęcia z samolotu zawsze mnie urzekają <3 uwielbiam fotografować chmury <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwszy rqz miałam okazję fotografować chmury z góry. Świetne przeżycie.
      Dziękuję, pozdrawiam!

      Usuń
  37. Świetne zdjęcia ja nigdy nie byłam w Grecji. Ale bardzo bym chciala. Takze w tym roku siedze w domu. Ale to nic, wakacje mozna wykorzystac na podróżuje w kraju! Buziaki

    Caiawichowska

    PinkyPromiseGang 👈🏻oddaje obserwacje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie. Nic straconego. Kraj także ładny!
      Dziękuję i pozdrawiam.

      Usuń
  38. Świetne zdjęcia, widoki są nieziemskie! Ja w tym roku byłam w Chorwacji ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chorwacja zdecydowanie na mojej liście miejsc do zwiedzenia.
      Dziękuję, pozdrawiam.

      Usuń
  39. Jeju cudne zdjęcia, aż nie mogę się napatrzeć!

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetne zdjęcia i piękna wyspa. Za rok wybiorę się poza sezonem. Najlepiej na jesieni. Będzie jeszcze ciepło na pływanie i będzie można jeść oliwki prosto z drzewa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja za oliwkami nie przepadam, aczkolwiek uwielbiam jesień. Z chęcią również bym odwiedziła Zakynthos w tym okresie. Udanego wyjazdu!
      Dziękuję, pozdrawiam.

      Usuń
  41. Cudne widoki, zazdroszczę wyjazdu.

    OdpowiedzUsuń
  42. W Grecji kocham takie małe knajpki które ciężko znaleźć, ale mają taki swój klimacik rodzinną atmosferę a jedzenie pycha :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciężko mi sobie o nich przypomnieć, aczkolwiek jedzenie w restauracjach w Grecji było niczego sobie. Pozdrawiam.

      Usuń
  43. Piękne zdjęcia, ale najpiękniejsze te z samolotu - uwielbiam te widoki, uwielbiam... cudne masz wspomnienia 😊

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Inspiracja do kreatywnych zdjęć.

URODZINY / HAUL / mini LOOKBOOK

Minimalizm : filozofia, styl życia.