Nowości. Drogerie Markt / Eucerin / Shisara

Witajcie! 

Dzisiejszy wpis poświęcam pielęgnacyjnym produktom ze znanej niemieckiej drogerii - Drogerie Markt DM.  
Sklep słynie z kosmetyków m.in 'Balea', które podbijają serca zarówno młodych jak i starszych klientów. 
Jak jest ze mną? Czy pielęgnacja tej linii kosmetyków również mnie urzekła? 


Na sam początek stwierdziłam, że główną i najbardziej obowiązkową rzeczą w każdej łazience są żele pod prysznic. Pod lupę wzięłam dwa produkty z tegorocznej wakacyjnej edycji limitowanej.

Duschgel Bahamas Dream i Duschgel Jamaica Vibes.

Jak sami widzicie na dołączonych zdjęciach żele mają bardzo wakacyjne nazwy, a ręce przyciąga design etykiety. Wyglądają wspaniale! Mimo wszystko bardziej skupiłam się na zawartości opakowania, które zawiera 300 ml produktu.

Po otwarciu buteleczek najbardziej zaskoczył mnie bardzo intensywny kolor. Fioletowo-różowy oraz w przypadku Jamaica Vibes żółty.
Świetna sprawa, ponieważ od czasu do czasu lubię użyć żelu pod prysznic jako płynu do kąpieli, więc kolorowa woda jak najbardziej na plusie.


Nie mam wymagającej cery. Jest ona mieszana i nie mam problemów z przesuszaniem skóry.
Po umyciu tymi żelami moja skóra nie uległa żadnej zmianie.
Standardowe, zwyczajne, przyjemne oczyszczenie i egzotyczny zapach.


Uwielbiam maseczki, pewnie tak jak większość z was. 
W moje ręce trafiły dwie. 

Shisara i Peel - off Maske 

Będę z wami szczera ... rozczarowałam się. 
Maseczki były obiecujące, jednak efekt był mało widoczny.
Jak to możliwe?! 

Zazwyczaj kupuję maseczki, które mocno nawilżają, oczyszczają i łagodzą moją cerę.
W przypadku tych dwóch poza bardzo delikatnym nawilżeniem i odświeżeniem nie pojawiło się nic więcej. Warto zaznaczyć, iż efekt tzw. tłustej powłoki utrzymywał się przez bardzo długi czas, pomimo spłukiwania wodą. 
Zwyczajne i nie warte produkty, no cóż.



Jako ogromna fanka żeli do mycia twarzy, nie mogłam się powstrzymać przed wypróbowaniem nowego produktu przed czasem. O czym mówię? Tak, otwarłam 3 opakowanie :P 

Jako, że żel z peelingiem jest dla mnie totalną nowością, więc sobie wybaczyłam.
W każdym razie jestem miło zaskoczona. Świetnie oczyszcza, nawilża, odświeża. 
Peeling jest bardzo drobny z czego się bardzo cieszę. 
Produkt dla wieczornej pielęgnacji twarzy nadaje się w 100% 



W identycznej jasno - zielonej barwie, krem.
Nie przepadam za ciężkimi, tłustymi i długo wchłaniającymi się produktami do ciała, natomiast ten krem sprawdza się u mnie świetnie. 
Od dawna poszukiwałam kremu w przestępnej cenie, który nadaje się pod podkład lub bazę. 
Już po kilkukrotnym użyciu jestem pewna, iż na długi czas się z nim nie rozstanę.
A co ciekawe?
Delikatny zapach przypomina mi rozkrojoną i średnio dojrzałą gruszkę! :P 


A skoro już o kremie mowa ... 
Tadam, takie słodkie maleństwo.
Produkt tłusty, aczkolwiek jego stopień nawilżenia i łagodzenia jest bardzo zadowalający. 
Szczerze mogę go porównać do kremu Nivea ewentualnie Bambino dla dzieci. 
Pewnie dobrze znacie ten zapach. Malutkie dziecko ... :D 



Pielęgnacja oraz nawilżanie ust w te upalne dni, to podstawa, dlatego sięgnęłam po coś zwyczajnego, pięknie pachnącego i urzekającego swoim wyglądem.
Pomadka do ust o zapachu tropikalnym ( kokos, ananas ... ).
Jestem z niej bardzo zadowolona. 
Mój portfel nie ucierpiał a usta tętnią życiem! 




W moje ręce trafiła także próbka kremu CC z firmy Eucerin.
Na co dzień decyduję się używać podkładów, natomiast na zwyczajne luźne dni, gdy wychodzę do sklepu nie nakładam nic. Z tym produktem mam możliwość nie przytłaczać swojej cery, lekko wyrównać jej kolor i delikatnie ją rozświetlić.

Kremy BB lub CC nigdy mnie nie przekonywały. Tym razem nie będę oszukiwać, że jest inaczej.
Z produktem pracuje się bardzo przyjemnie, natomiast jako krem nie posiada dobrej jakości krycia. 
Uważam, że krem CC sprawdzi się na upalne dni, a także na co dzień dla osób, które poszukują czegoś bardzo delikatnego. 




A na samiuteńki koniec coś do kompletu z żelami pod prysznic, czyli dezodoranty o identycznych zapachach (kokos, ananas) 
Wyglądają i są obiecujące. Przyjemne, wakacyjne zapachy, które bardzo długo się utrzymują. 
Świetnie sprawdzają się również, jako odświeżacze powietrza :P 



No i kochani to by było na tyle w dzisiejszym wpisie. 
Jeśli nie mieliście do czynienia z produktami DM, to serdecznie polecam.
Dajcie znać co przykuło waszą uwagę i napiszcie, czy korzystaliście z jakiegoś produktu.
Pozdrawiam serdecznie i trzymajcie się. 
Do następnego wpisu, pstryk! 

Komentarze

  1. Ciekawe kosmetyki przedstawiasz, jakoś nigdy nie widziałem z tej firmy u moje dziewczyny kosmetyczce, Fajnie napisana recenzja.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wspomnij jej o tej linii kosmetyków, może się skusi :)
      Dziękuję!

      Usuń
  2. Uwielbiam wszystkie kosmetyki od Balea, ale moimi zdecydowanymi ulubieńcami są żele pod prysznic <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja miałam do czynienia tylko z kilkoma produktami tej linii kosmetyków, ale tylko połowa przypadła mi do gustu.

      Usuń
  3. Świetne produkty! Nie miałam z nimi do czynienia, ale wydają się super! :D
    Super post! Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, warto przetestować :)
      Dziękuję, ja również pozdrawiam.

      Usuń
  4. Nigdy żadnego kosmetyku od Balei nie miałam, ale ciekawią mnie i chętnie bym ich wypróbowała ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. O Eucerin ☺️ znam produkty nawet bardzo dobrze lecz kremu CC nie było w Polsce. Balea też wygląda ciekawie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z firmą Eucerin spotkałam się dopiero pierwszy raz.
      Balea godna polecenia!

      Usuń
  6. Kiedyś, gdy Balea zaczęła być na topie, próbowałam znaleźć te kosmetyki i nigdzie nie mogłam ich dostać. Dobrze, że jest sklep mający tą markę w swej ofercie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, równie dobrze, iż ceny są przyjemne dla portfela!

      Usuń
  7. Great post and products really liked, Dear ❤
    I'd be happy friendship blogs ♥ Subscribe to your Blogger
    Julia Shkvo

    OdpowiedzUsuń
  8. często kupuje żele i każdy ma indywidualny przepiękny zapach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi niestety nie odpowiada każdy zapach, aczkolwiek zawsze znajdę coś dla siebie.

      Usuń
  9. Jakie wspaniałe żele. Dla mnie na pewno byłby kokosowy :D

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeszcze nie słyszałam ani o tej firmie. ani o tych kosmetykach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Drogeria nie jej popularna w Polsce, więc pewnie dlatego. W każdym razie polecam przy okazji się do niej wybrać.

      Usuń
  11. Lubię zapach tych kosmetyków :)

    vanillia96.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wakacyjny, mi również przypada do gustu :)

      Usuń
  12. Uwielbiam robić zakupy w DM! Zdecydowanie moja ulubiona drogeria :)
    MOJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moją ulubioną drogerią jest Rossmann, aczkolwiek DM nie pogardzę :)

      Usuń
  13. Posiadam te żele,polecasz jeszcze zapach Viva Cuba z tej serii :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przeglądając ich asortyment w internecie się na niego natknęłam. Niestety nie miałam możliwości zapoznania się z zapachem ... Może przy okazji ;)

      Usuń
  14. O kurdee muszę mieć te żele pod prysznic *-*

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie znam tej marki, ale mogę powiedzieć, że ciekawe propozycje:) www.flare.com.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie kojarzę tej firmy, o dziwo! :P Kosmetyki zapowiadają się bardzo ciekawie, zwłaszcza te z kokosem w składzie :) Na pewno się za nimi rozejrzę :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kokos uwielbiam pod każdą postacią. W tych produktach zakochałam się po uszy!
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  17. Bardzo szkoda tych maseczek. Ja ogólnie o tych produktach pierwsze co słyszę. Ale prezentują się bardzo obiecująco i zachęcająco.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maseczki nie godne uwagi, ale reszta jak najbardziej :)

      Usuń
  18. Od jakiegoś czasu mam ochotę przetestować równe kosmetyki tej firmy, ale nie wiedziałam czy są dobre :)

    Mój blog, zapraszam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli nie przetestujesz, to się nie dowiesz. Ja osobiście polecam :)

      Usuń
  19. Markę znam, aczkolwiek nic z niej jeszcze nie miałam przyjemności testować, chyba czas to zmienić :)

    Zapraszam do wspólnej obserwacji.

    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Gdybym miała dostęp do DM... wykupiłabym chyba wszystkie żele Balea :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Te produkty wyglądają tak zachęcająco ! :)

    http://klaudiaandmylife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. chyba czas zacząć testować Balea ;) produkty te prezentują się bardzo zachęcająco... z chęcią spróbuję ;)) Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są przyjemne. Może nie dają efektu "WOW", ale przy codziennej pielęgnacji sprawdzają się super.

      Usuń
  23. Chętnie bym wypróbowała ten ananasowy żel pod prysznic, bo ubóstwiam zapach ananasa :D
    KLAUDIALISIECKA BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ze mną jest na odwrót. Bardziej przemawia kokos :)

      Usuń
  24. Bardzo chętnie bym wypróbowała ten kokosowy żel pod prysznic :D Uwielbiam wszystko co kokosowe :D
    http://malykawalekmnie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam podobnie. Żel przypadł mi do gustu, polecam :)

      Usuń
  25. Balea to świetne kosmetyki. Mam kilka z nich w swojej kosmetyczce i bardzo dobrze się sprawdzają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi jak na razie też, więc oby tak dalej :)

      Usuń
  26. Nie słyszałam o tej marce, ale przekonałaś mnie do niej. na pewno wypróbuje

    OdpowiedzUsuń
  27. Uwielbiam kosmetyki z Balea! <3
    Z chęcią wypróbowałabym ten kokosowy żel pod prysznic!
    z-pasja-w-obiektywie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest najlepszy z pośród wszystkich produktów z wpisu. Polecam :)

      Usuń
  28. Zachęcająca linia kosmetyków. Szkoda, że nie jest dostępna w Polsce. Czy jest możliwość zamówienia przez Internet?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze Ci powiem, że nie mam zielonego pojęcia. Sprawdziłam na stronkach, aczkolwiek czy są one pewne, tego nie mogę zagwarantować.
      Szkoda :(

      Usuń
  29. Nigdy nie słyszałam o firmie Balea. Koniecznie muszę wypróbować ich kosmetyki. Zaciekawiłaś mnie kremem (tym o zielonej barwie) i żelem z peelingiem.
    Pozdrawiam! :)
    Mój blog<-- zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krem to mój ulubieniec z przedstawionych produktów. Każdego dnia zaskakuje mnie coraz bardziej :)

      Usuń
  30. Bardzo ciekawy post. Przyznam się, że nie kojarzę żadnych z tych kosmetyków, więc tym bardziej mnie zaciekawiło czytanie twojego wpisu ;)
    http://kuraibanii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i polecam przetestować produkty ;)

      Usuń
  31. Peeling myjący do twarzy to dla mnie podstawą. Uwielbiam <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja preferuję standardowy żel myjący :)

      Usuń
  32. Nie słyszałam nigdy o tej marce, ale myślę, że jak kiedyś spotkam się z nią na drogeryjnych półkach to chętnie coś przetestuje :)

    http://dobieramypodklady.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na drogeryjnych półkach nie jest dostępny. W Polsce to już w szczególności.
      Niestety .. trzeba się wybrać do DM :(

      Usuń
  33. Z tej firmy miałam kilka żeli pod prysznic, przyznam że są naprawdę fajne a w dodatku świetnie pachną :-)

    OdpowiedzUsuń
  34. Nie słyszałam o tej firmie, ale kosmetyki ciekawe!
    >>MÓJ BLOG<<

    OdpowiedzUsuń
  35. Nie słyszałam o tej marce ale chętnie wypróbuje :)

    OdpowiedzUsuń
  36. bardzo lubię produkty Balea <3

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo ciekawe rzeczy, chciałabym je powąchać :)
    ******************************************
    ZAPRASZAM DO SIEBIE NA NOWY POST!
    MOGŁABYM PROSIĆ O JEDEN KLIK? Z GÓRY DZIĘKUJE :)
    *KLIK*

    OdpowiedzUsuń
  38. Swietne kosmetyki, ogólnie świetny blog <3 !
    Pozdrawiam !
    https://wszystkoooiinicc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Samego marketu nie znam, ale kosmetyki Balea są mi dobrze znane. Zdziwił mnie fakt, że maseczki Ci się nie sprawdziły.
    Pozdrawiam cieplutko
    just-do-one-step.pl

    OdpowiedzUsuń
  40. Nie miałam tych kosmetyków. Wyglądają fajnie ale trudno mi je ocenic skoro z nich nie korzystałam

    OdpowiedzUsuń
  41. lubię żele Balea, mają cudowne, twórcze zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Żele pod prysznic są cudowne! Przepiękne zapachy! O ceny tych produktów są naprawdę spoko 😊 używam i polecam!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Inspiracja do kreatywnych zdjęć.

URODZINY / HAUL / mini LOOKBOOK

Minimalizm : filozofia, styl życia.